10% DISCOUNT Storewide & Walk in Padang Midin Last 31st Jan!
Cart 0

KAM Plastic Snap Button Plier - Plier Only

RM 55.00

Listing for plier only. Buttons sold separately.
Every plier comes with FREE awl given by Min Min DIY.
Check other listing for combo set with buttons and save more.

--------------


Plier ini untuk memasang butang pada baju kanak-kanak, barang kraf, cloth diaper, dan lain-lain kraf yang sesuai.


Penangan Snap Button Plier Set.

Kalau korang kaki jahit, alat ni memang tak sah kalau takde. Dengan adanya plier idaman ni, korang takyah susah-susah dah:
setting mesin jahit ❌
tukar tapak butang ❌
ukur butang ❌
jahit lubang butang ❌
potong lubang ❌
jahit butang pulak lagi ❌

Guna plier ni je. Semudah ☝✌👌
☝Cucuk lubang dengan awl
✌Letak butang
👌Press-kan butang pada plier

SIAPP!!

Plier ini untuk memasang butang pada baju kanak-kanak, barang kraf, cloth diaper, dan lain-lain kraf yang sesuai dengan idea korang yang gempak tu. 

Klik link ni untuk tengok cara pasang butang. 

https://youtu.be/N4M3BEaPtdM

Customer Comments

Author/Date Rating Comment