Orders are accepted as usual. But we only do postage twice a week. Packing every Tuesday & Friday. Any visit are closed at the moment. Pickup at Serada is available. Whatsapp 01156682012 for booking.
Cart 0

Plastic Snap Button Plier

RM 35.00

Plier ini untuk memasang butang pada baju kanak-kanak, barang kraf, cloth diaper, dan lain-lain kraf yang sesuai.


Penangan Snap Button Plier Set.

Kalau korang kaki jahit, alat ni memang tak sah kalau takde. Dengan adanya plier idaman ni, korang takyah susah-susah dah:
setting mesin jahit ❌
tukar tapak butang ❌
ukur butang ❌
jahit lubang butang ❌
potong lubang ❌
jahit butang pulak lagi ❌

Guna plier ni je. Semudah ☝✌👌
☝Cucuk lubang dengan awl
✌Letak butang
👌Press-kan butang pada plier

SIAPP!!

Plier ini untuk memasang butang pada baju kanak-kanak, barang kraf, cloth diaper, dan lain-lain kraf yang sesuai dengan idea korang yang gempak tu.

Klik link ni untuk tengok cara pasang butang. 

https://youtu.be/N4M3BEaPtdM

Customer Comments

Author/Date Rating Comment