RM188 FREE Postage Peninsular Malaysia || SS RM222
Cart 0

Plastic Snap Button Plier

RM 35.00

Plier ini untuk memasang butang pada baju kanak-kanak, barang kraf, cloth diaper, dan lain-lain kraf yang sesuai.


Penangan Snap Button Plier Set.

Kalau korang kaki jahit, alat ni memang tak sah kalau takde. Dengan adanya plier idaman ni, korang takyah susah-susah dah:
setting mesin jahit ❌
tukar tapak butang ❌
ukur butang ❌
jahit lubang butang ❌
potong lubang ❌
jahit butang pulak lagi ❌

Guna plier ni je. Semudah ☝✌👌
☝Cucuk lubang dengan awl
✌Letak butang
👌Press-kan butang pada plier

SIAPP!!

Plier ini untuk memasang butang pada baju kanak-kanak, barang kraf, cloth diaper, dan lain-lain kraf yang sesuai dengan idea korang yang gempak tu. Setiap set mengandungi:
Snap button plier tools.
Set butang 300 set.
Box untuk organise butang.

Klik link ni untuk tengok cara pasang butang. 

https://youtu.be/N4M3BEaPtdM

Customer Comments

Author/Date Rating Comment